Samen Bouwen aan een Duurzame Toekomst voor Kinderen en Jongeren in Kenia

Draag bij aan de missie van Stichting Mlango Farm Kenia. Help ons kinderen en jongeren te bereiken met essentiële educatieve projecten, gericht op voedselproductie, duurzaamheid en milieu. Uw steun maakt een directe impact: elke euro gaat rechtstreeks naar onze projecten, met de garantie van financiële integriteit. Geen salarissen, geen verborgen kosten – enkel de passie om een verschil te maken. Steun ons vandaag nog en help mee een educatief centrum op Mlango Farm op te bouwen. Elk gebaar, groot of klein, draagt bij aan een hoopvolle toekomst voor de jonge generatie in Kenia. Doneer nu en wees deel van deze waardevolle verandering!

Uw Bijdrage Brengt Kennis Dichterbij: Nodig een Schoolklas uit voor een Educatieve Rondleiding!

Met een gift van slechts €75, kunt u een schoolklas een onvergetelijke halve dag op onze educatieboerderij bieden. Voor €150 maakt u het mogelijk om een hele dag vol leerzame avonturen te verzorgen. Elke donatie opent de deuren voor jonge leerlingen om praktijkervaring op te doen in voedselproductie, duurzaamheid en milieubeheer. Uw steun brengt essentiële kennis en ervaring binnen handbereik van de toekomstige generatie. Draag bij aan hun ontwikkeling en inspireer hen door de wonderen van de natuur en duurzaamheid te ontdekken. Doneer nu en maak een educatieve rondleiding mogelijk voor een enthousiaste schoolklas!

Beleidsplan

Bij Stichting Mlango Farm Kenia hebben we een gedetailleerd beleidsplan opgesteld om onze missie van duurzame landbouw, gemeenschapsontwikkeling en educatieve kansen te realiseren. Als u meer wilt weten over ons beleidsplan, kunt u hier klikken om het in te zien.

Stichting Mlango Farm Kenia

Reigerlaan 38