Nick Vermeulen - Voorzitter

Nick Vermeulen

Voorzitter
Geboren in Australië, verhuisde Nick op jonge leeftijd naar Nederland. Na een succesvolle carrière in de ICT besloot hij om als docent biologie en ‘onderzoeken & ontwerpen’ het onderwijs in te gaan. Tijdens een studiereis bezocht hij Mlango Farm. Diep onder de indruk en geraakt door hun werkwijze, besloot Nick de projecten van Mlango te steunen. Met volle passie zet hij zich in voor duurzame landbouw, gemeenschapsontwikkeling en educatieve kansen.
Jolanda

Jolanda Vriend

Penningmeester
Jolanda is chemisch analist en geeft praktijklessen in scheikunde en biologie op een middelbare school. Haar liefde voor Kenia begon in 2009, toen ze het land voor het eerst bezocht, waar ze later vier jaar heeft gewoond en gewerkt. Tijdens haar verblijf leerde ze Els, Kamande en Mlango Farm kennen, en raakte ze enorm enthousiast over hun project. Jolanda reist nog regelmatig naar Kenia en brengt dan altijd een bezoek aan Mlango Farm.

Kim

Kim Jansen

Secretaris
Kim is orthopedagoog en werkt in het onderwijs met kinderen van 4 tot 19 jaar. Ze heeft met haar gezin vijf jaar in Kenia gewoond en gewerkt. In Nairobi heeft Kim samengewerkt met Els op de Nederlandse school, en ze heeft samen met haar gezin de boerderij vaak bezocht en bewonderd. Als secretaris van Stichting Mlango Farm Kenia wil ze graag haar steentje bijdragen aan dit mooie initiatief.

Cissy Kariithi - bestuurslidMlango

Cissy Kariithi

Algemeen bestuurslid
Als nicht van de oprichters van Mlango Farm heeft Cissy een speciale band met Mlango Farm. Cissy is geboren en getogen in Nederland. Na haar studie in toerisme, evenementenbeheer en branding woont en werkt ze momenteel in Londen. Zij wil graag een bijdrage leveren aan de verdere opbouw van de educatieboerderij, omdat zij sterk gelooft in toegang tot onderwijs voor iedereen. Haar Nederlands-Keniaanse achtergrond en brede netwerk zullen daar zeker bij helpen.

Beleidsplan

Bij Stichting Mlango Farm Kenia hebben we een gedetailleerd beleidsplan opgesteld om onze missie van duurzame landbouw, gemeenschapsontwikkeling en educatieve kansen te realiseren. Als u meer wilt weten over ons beleidsplan, kunt u hier klikken om het in te zien.

Activiteitenkalender

Voor meer inzicht in onze geplande evenementen en activiteiten, klik hier.

Stichting Mlango Farm Kenia

Reigerlaan 38